Har du opdaget at din brik stadig er aktiv på en anden brugers konto? Så er det vigtigt at du tager kontakt til os.
Når man flytter fra sin lejlighed, eller af andre årsager ikke længere skal bruge sin brik til vaskeriet, så skal man huske at lukke sin konto på E-vaskeri.
Hos Nortec vægter vi genbrug meget højt, og det gælder også med vores brikker. Derfor kan de sagtens skifte bruger, så længe at informationerne på brikken bliver slettet.
Står du nu med en brik, hvor du på betalings systemet kan se, at der står en anden aktiveringskode end den du har på din E-vaskeri konto, så er det fordi den forrige bruger ikke har fået lukket kontoen.
Derfor har vi brug for din hjælp til at gøre det.
Scan din brik på betalings systemet og gå ind på bruger oplysninger. Dem finder du ved at trykke på billedet af den hvide brik.
Er vores kundeservice åben, må du meget gerne ringe ind til os og oplyse os den aktiveringskode som brikken er aktiv på nu.
Hvis vi har lukket, så tag gerne et billede af aktiveringskoden eller skriv den i en mail til os, og så skal vi sørge for at lukke kontoen så snart vi er åben igen.
Så snart den gamle konto er lukket, kan du aktivere brikken med din aktiveringskode og dermed koble den til din egen konto.