Systemet beder om en aktiveringskode

Søg

Når du scanner en ny brik på betalingsanlægget, bliver du bedt om at indtaste din aktiveringskode.
Aktiveringskoden er en unik kode, der forbinder brikken med din konto. Derfor er det vigtigt, at du ikke deler koden med andre, da de i så fald kan få adgang til din konto.

 

Ny bruger? Sådan finder du din aktiveringskode

Hvis du er ny bruger i vaskeriet, kan du få din aktiveringskode ved at følge dette link. 

Guiden hjælper dig med at modtage og aktivere din kode.

 

Eksisterende bruger? Jeg scanner den brik jeg altid har brugt, men den beder om aktiveringskode.

Hvis du scanner en brik, du tidligere har brugt, og den pludselig beder om aktiveringskoden, kan der være flere årsager:

  1. Nøglebundt-problemet:
    Hvis du har et nøglebundt, kan betalingssystemet nogle gange aflæse en anden brik end den, du bruger til vasken.
    Løsning: Gå tilbage til startskærmen og prøv at scanne den brik, du normalt bruger til vask.
  2. Brik fra tidligere beboer:
    Hvis du har arvet en brik fra en tidligere beboer, er det muligt, at brikken ikke er blevet nulstillet. Når den tidligere beboers konto lukkes, bliver brikken nulstillet, og den vil derefter bede om aktiveringskode.
    Løsning: Kontakt vores kundeservice, så hjælper vi dig med at få din brik aktiveret.

Har du stadig problemer?

Hvis ingen af de ovenstående forklaringer passer, eller du har spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Tips: Vi kan hjælpe dig hurtigere, hvis du ringer, mens du står i vaskeriet.

 

📞 Kontakt os

Ring til os på 70 256 256 eller send en e-mail til kundeservice@nortec.dk – vi er klar til at hjælpe!

Var denne artikel en hjælp?

Har du stadig spørgsmål?
Vores kundeservice team er klar til at hjælpe dig.
contact-image