Systemet beder om en aktiveringskode

Søg

Når der scannes en ny brik på betalingsanlægget, vil det bede om at du indtaster din aktiveringskode.
Aktiveringskoden er unik for din konto, og vil koble den scannede brik sammen med din konto. Det er derfor også vigtigt at du ikke giver denne kode til andre, da dennes brik så også vil kobles til din konto.

Hvor finder jeg min aktiveringskode?

Enten har du fået udleveret en kode ved indflytning af din vicevært eller administrator, eller også skal du selv hente den inde i E-vaskeri.

Jeg scanner den samme brik som jeg altid har brugt?

Vi oplever til tider, at nogle brugere undrer sig over, at de skal indtaste aktiveringskoden, når de ikke har fået en ny brik.
Det virker også underligt for os, men i mange tilfælde kan vi igennem vores snak med brugeren høre, at personen har et nøglebundt, hvori brikken hænger. Betalings systemet kan aflæse flere slags brikker, og det kan derfor ske, at den opfanger en anden brik, end den du bruger til at vaske med.

Kunne dette være tilfældet hos dig, så gå blot et skridt tilbage til startskærmen og scan din brik til vaskeriet - så burde du få adgang som normalt.

Har du stadig problemer, så ring endelig ind til os, så vi kan hjælpe dig videre.

Var denne artikel en hjælp?

Har du stadig spørgsmål?
Vores kundeservice team er klar til at hjælpe dig.
contact-image