Når der scannes en ny brik på betalingsanlægget, vil det bede om at du indtaster din aktiveringskode.
Aktiveringskoden er en unik kode der identificerer din konto, og kobler den scannede brik sammen med din konto. Det er derfor også vigtigt at du ikke giver denne kode til andre, da dennes brik så også vil kobles til din konto.
Ny bruger: Hvor finder jeg en aktiveringskode?
Hvis du er ny bruger i vaskeriet, så følg venligst dette link.
Det fører dig til vores guide til at modtage en aktiveringskode.
Eksisterende bruger: Jeg scanner den brik jeg altid har brugt?
Hvis du scanner en brik du tidligere har benyttet og den beder om en aktiveringskode, kan der være flere forklaringer.
I nogle tilfælde kan vi igennem vores snak med brugeren høre, at personen har et nøglebundt, hvori brikken hænger. Betalingssystemet kan aflæse flere slags brikker, og det kan derfor ske, at den opfanger en anden brik, end den du bruger til at vaske med. Hvis dette er tilfældet, skal du blot gå tilbage til startskærmen og scanne din vaskebrik i stedet.
I andre tilfælde er forklaringen, at man har "arvet" en brik fra en tidligere beboer, hvor brikken ikke er blevet nulstillet. Når de så lukker deres konto, vil brikken blive nulstillet og derfor bede om aktiveringskode. Hvis dette er tilfældet må du meget gerne kontakte vores kundeservice - så kan vi guide dig.
Hvis intet af det ovenstående passer, så kontakt venligst vores kundeservice, så kan vi guide dig. Vi kan hjælpe dig mest effektivt, hvis du ringer mens du er i vaskeriet.