Totalcare

I alle TotalCare vaskerier må beboere gerne fejlmelde både telefonisk og via kontaktformularen eller e-mail.

I vaskerierne hænger der skilte der gør opmærksom på om det er et TotalCare vaskeri. På skiltet kan i læse om hvad det vil sige at have et TotalCare vaskeri, i kan finde vores kontakt oplysninger og vaskerinr.

Bruges der et Easy 6, Easy 3000, Easy 4000 eller et Sani Pro Logic system så kan du fejlmelde via skærmen i vaskeriet. I de vaskerier hvor beboere gerne må fejlmelde går fejlmeldingen ind til kundeservice@nortec.dk og i andre tilfælde til administrator eller viceværten.

 

Opfordring til at fejlmelde

Det er meget vigtigt for os, at jeres maskiner eller betalingssystem fejlmeldes til os, når de er i stykker. Vi har desværre ikke mulighed for at vide, hvornår fejlene sker, og vi sætter derfor stor pris på at I kontakter os, så vi kan få repareret maskinen så hurtigt som muligt.

Vi forstår hvor frustrerende det er at komme ned i vaskeriet til en eller flere maskiner som er ude af drift, når man har planlagt sin vasketid.
Derfor er det til stor hjælp for både dig selv, dine naboer og Nortec når du fejlmelder til os eller dit boligselskab eller forening.

Var denne artikel en hjælp?

Har du stadig spørgsmål?
Vores kundeservice team er klar til at hjælpe dig.
contact-image