Mistet brik – hvordan du får en ny

Søg

Har du været så uheldig at miste din vaskebrik?

 

Kredit

Hvis du har mistet din vaskebrik og bliver opkrævet via din husleje, så skal du altid bestille en ny brik hos din boligforening eller administrator.

Husk at spærre den mistede brik i E-vaskeri eller vasketid.dk, hos Nortec eller boligforeningen. 

 

Kontant

Hvis du selv overfører penge til din vaskekonto, kan du bestille en ny brik/kort via E-vaskeri eller vasketid.dk.

I E-vaskeri går du under menuen ”Mere” og ”Bestil en brik” og på vasketid.dk skal du vælge "Bestil brik/kort" øverst i højre hjørne inden du logger ind.

Udfyld herefter med navn, adresse og postnummer.

Vær opmærksom på at din adresse er udfyldt korrekt og at der står navn og adresse på postkassen. Postnord afleverer ikke brevet med brikbestillingen hvis der ikke står navn på postkassen eller hvis adressen ikke står korrekt.

Kommer muligheden ikke med at bestille? Så kontakt din boligforening eller administrator. Det kan være at de har valgt at stå for udlevering af brikker.

Var denne artikel en hjælp?

Har du stadig spørgsmål?
Vores kundeservice team er klar til at hjælpe dig.
contact-image