En aktiveringskode er en unik kode, som kobler din brik til din vaskekonto hos Nortec.
Koden skal kun bruges én gang, og det er når du skal aktivere din brik i vaskeriet.

Hvis du får udleveret din aktiveringskode af enten din vicevært/administrator eller os, så skal du bruge samme kode når/hvis du opretter din bruger på E-vaskeri. Hvis ikke du bruger den samme kode her, så vil din brik og E-vaskeri konto ikke tale sammen, og du vil opleve at dine reservationer og forbrugsoversigt ikke vises når du er i vaskeriet.

 

Kan I oplyse mig min aktiveringskode?

Hos Nortec kan vi oplyse dig din aktiveringskode, hvis du er bruger af et kontant vaskeri. I et kontant vaskeri har du nemlig selv oprettet din konto, og vi skal derfor bare vide hvilket telefonnummer eller e-mailadresse din konto er oprettet i.

Er du helt ny bruger i et kontant vaskeri, og skal du have hjælp til at oprette dig, så er du velkommen til at kontakte dig, så vi kan informere dig om dine muligheder.

Er du bruger i et kreditvaskeri, hvor dit forbrug opkræves på huslejen, så er det ikke altid at vi kan hjælpe.
For at vi kan oplyse dig din aktiveringskode, skal du oplyse os dit lejemålsnr.
Et lejemålsnr. kan oftest findes på din lejekontrakt eller på en forbrugsopkrævning.

 

Hvor kan jeg se min aktiveringskode når jeg er oprettet?

Du vil altid kunne finde din aktiveringskode, ved at logge ind på din E-vaskeri konto.
På din startside kan du finde den, når du ruller helt ned i bunden og trykker på “Vis aktiveringskode”.

På skærmen i vaskeriet kan du også se den aktiveringskode, som brikken er aktiveret med. Her finder du den ved at scanne brikken på betalings systemet, og derefter trykke på brik-ikonet for at se oplysningerne.
Har du fået udleveret en helt ny brik, kan du altså ikke se koden på betalings systemet i vaskeriet, da brikken aldrig har været aktiveret før.

 

Var denne artikel en hjælp?

Har du stadig spørgsmål?
Vores kundeservice team er klar til at hjælpe dig.
contact-image