Maskinen starter ikke efter betaling

Søg

Hvis du oplever at maskinen ikke starter efter at du har godkendt betalingen kan det skyldes at der er betalt før, at der er valgt program.

På de fleste af maskinerne skal der vælges program og trykkes start på selve maskinen inden, at man godkender betalingen med sin brik. Hvis rækkefølgen er forkert, skal tiden løbe ud før, at man kan prøve igen. Følg derfor altid vaskeanvisningen i vaskeriet.

 

Start af vaskemaskine

Begynd altid med at fylde tøj i maskinen og følg derefter den tilhørende vejledning. Når maskinen er fyldt og lågen er lukket, skal du fortsætte betjeningen af vaskemaskinen ved betalings systemet.

Scan din brik, tryk direkte på betalingssystemets skærm på den vaskemaskine, som du ønsker at benytte. Herefter vil billedet for neden vises, og du kan se detaljerne for dit køb.
Til sidst skal du godkende købet ved at scanne din brik igen.

 

Start af tørretumbler

Begynd altid med at fylde tøj i maskinen og følg derefter den tilhørende vejledning. Når maskinen er fyldt og lågen er lukket, skal du fortsætte betjeningen af tørretumbleren på betalings systemet. 

Scan din brik, tryk direkte på betalingssystemets skærm på den tørretumbler, som du ønsker at benytte. I nogle vaskerier skal den ønskede tørretid indstilles, som vist på billedet for neden, hvorefter man går videre ved tryk på OK. 

Til sidst skal du godkende købet ved at scanne din brik igen.

Var denne artikel en hjælp?

Har du stadig spørgsmål?
Vores kundeservice team er klar til at hjælpe dig.
contact-image