Brik er ikke modtaget efter bestilling

Søg

Har du selv bestilt en ny vaskebrik gennem vasketid.dk, og er den ikke kommet frem, så kan der være to årsager hertil.

 

Bestillingen er ikke gået igennem

Så snart at du har bestilt en ny brik, og bestillingen er gået igennem til os, modtager du en kvittering på din bestilling.

Hvis ikke du har fået denne kvittering, så er den desværre ikke gået igennem. Prøv derfor gerne igen, og hvis det ikke lykkedes, er du velkommen til at kontakte os.

 

Dit navn og adresse står ikke på postkassen

Vi får mange brikbestillinger retur, fordi navn og adresse på bestillingen ikke passer med det navn der står på postkassen.
Hvis du lige er flyttet ind i din lejlighed, og ikke har nået at få skiftet navnet på postkassen, så er det med stor sandsynlighed årsagen til at brikken bliver returneret til os.

Hvis du sørger for at få det ændret, og bestiller en brik igen, så burde Postnord ikke have problemer med at aflevere det næste brev.

 

Var denne artikel en hjælp?

Har du stadig spørgsmål?
Vores kundeservice team er klar til at hjælpe dig.
contact-image