Mangler du en brik til dit vaskeri, kan du muligvis selv bestille den. Hvis ikke, så skal du kontakte din vicevært eller administrator.

Er du bruger i et kontant vaskeri, hvor du selv overfører penge til din vaskekonto, så kan du selv bestille din nye brik. Betaler du dit forbrug over din husleje, så skal brikken udleveres af din vicevært eller administrator, og vi vil derfor henvise dig dertil.

 

Bestil brik på vasketid.dk

Til at starte med, skal du inde på www.vasketid.dk søge efter dit vaskeri.
Søg på vaskeriets adresse eller foreningens navn, og den vil komme frem i oversigten. Tryk derefter på “Videre”.

En ny fane åbner nu op, og viser dig bruger portalen for dit vaskeri.
På menulinjen kan du længst til højre se en rød rubrik, hvori der står “Bestil brik/kort”.

Tryk ind på den røde rubrik, og udfyld på første side dine adresse oplysninger.

På side 2 får du en oversigt over dit køb, og du skal til sidst acceptere salgs- og leveringsbetingelser. Tryk på “Betal”.

Betalingen sker under punkt 3, hvor du har mulighed for at betale med kort eller Mobilepay.
Betaler du med kort udfylder du dine kort oplysninger og trykker til sidst på “Betal”
Betaler du med Mobilepay, skriver du dit telefonnummer ind og sender anmodningen. Åben nu Mobilepay og swipe for at betale for dit køb.

Til sidst får du en kvittering for dit køb, og vi modtager nu din bestilling og vil få sendt brikken afsted mod dig så hurtigt som muligt.

Var denne artikel en hjælp?

Har du stadig spørgsmål?
Vores kundeservice team er klar til at hjælpe dig.
contact-image