Problemer ved overførsel til vaskekonto

Søg

Vi oplever nogle gange, at enkelte brugere har overført penge til deres vaskekonto, uden at pengene er gået ind. Pengene trækkes fra banken, men overføres ikke til vaskekontoen.

Har du oplevet samme problem, så skal vi selvfølgelig nok hjælpe med at få fundet betalingen, og overføre den til din vaskekonto.

For at vi kan finde indbetalingen i vores system, har vi behov for at blive oplyst følgende:

  • Vaskeriets adresse
  • Dit briknr.
  • Beløbet du har overført
  • Dato og tid for overførslen
  • De sidste 4 cifre i dit kortnummer

Med disse informationer kan vi finde frem til indbetalingen, og derefter føre dem ind på din vaskekonto, så du hurtigt kan komme videre med dit vasketøj.

Ønsker du pengene returneret til din bankkonto, så giver du blot besked om det. Refunderingen vil være tilbage i din bank inden for 2-3 hverdage.

 

Hvorfor sker denne fejl?

Der er et meget vigtigt step i overførselsprocessen, som mange kan ende med at overse.

Når man har indtastet kortoplysninger og overført eller godkendt anmodningen på Mobilepay, får man til sidst en kvittering frem. Her skal man huske at trykke “Afslut”, for at systemet helt fanger indbetalingen.

Har du glemt det, så kan det meget vel være årsagen til at pengene ikke gik ind.

Var denne artikel en hjælp?

Har du stadig spørgsmål?
Vores kundeservice team er klar til at hjælpe dig.
contact-image