Oplever du fejl i dit forbrugsoversigt på E-vaskeri, så kan det skyldes flere ting. 

Fejl ved betaling

Hvis du finder en fejl i din oversigt, så skyldes det med stor sandsynlighed enten en dobbeltbetaling eller en maskine som ikke startede efter betaling.

Vi vil som udgangspunkt mene at man ikke skal betale for en fejlet vask, og vil derfor gerne refundere købet til dig. 
Er du beboer i et TotalCare vaskeri, så er du velkommen til at kontakte vores kundeservice her, hvor du gerne må uddybe fejlen og hvornår købet er foretaget - så ser vi på sagen. 

Hvis dit vaskeri ikke er TotalCare, så skal du henvende dig til din boligforening/andel- eller ejerforening eller anden udlejning. Her skal de tage sig af eventuelle refunderinger. 

Fejl i saldo

Opdager du at din saldo ikke stemmer, så kan det være en fejl i saldovisningen. 
Er du bruger i et kontant vaskeri, hvor du selv overfører penge til din vaskekonto, så kan du ved månedskifte opleve at din saldo står til 0kr. 
Dette betyder ikke at dine penge er fjernet fra kontoen, men det er fordi saldoen endnu ikke er overført fra den foregangne måned. Når afregningen er fuldendt i systemet, vil du igen kunne se den korrekte saldo. 

Viser din saldo 0 kroner, så er du nødt til at overføre penge til kontoen for at kunne vaske. Så snart at den forgangne måned er afregnet, vil du kunne se den nye saldo. 

Var denne artikel en hjælp?

Har du stadig spørgsmål?
Vores kundeservice team er klar til at hjælpe dig.
contact-image