Fraflytning – luk min konto

Søg

Når du stopper med at bruge vaskeriet, er det vigtigt at du husker at få lukket din konto på E-vaskeri.

Særlig vigtigt er det, hvis du er bruger af et kontant vaskeri. Her har du selv stået for at overføre penge til din vaskekonto, og hvis du afleverer din brik til næste beboer, men ikke får lukket din konto, så er brikken stadig aktiv og den næste beboer kan komme til at vaske videre for dine penge.
I kontante vaskerier får vi ikke besked når brugere stopper med at bruge vaskeriet, da en vaskekonto administreres af brugeren selv.

Har du været bruger af et kreditvaskeri, så vil din boligforening eller administrator sørge for at lukke din konto idet udflytningen sker. Du kan derfor nøjes med at logge ud af din konto på E-vaskeri.

 

Hvordan lukkes min bruger?

For at lukke din bruger, skal du blot trykke på de tre streger i øverste højre hjørne, når du er logget ind på din bruger.

Tryk herefter på “Luk min konto” og følg anvisningerne.

Når kontoen er lukket, bliver brikken renset for al data, og du kan derfor sagtens efterlade brikken til den næste beboer.

 

Jeg har penge tilbage på kontoen – hvad gør jeg?

Har du penge tilbage på din konto, som du ønsker at få udbetalt, må du meget gerne skrive til os. 

Du skal oplyse os følgende, for at vi kan finde din konto og refundere din saldo til din bankkonto:

  • Dit lokationsnummer eller vaskeriet adresse
  • Dit bruger ID – dette kan findes under menuen “Mere” og derefter “Indstillinger”
  • Telefonnummer eller mail som din bruger er oprettet på

Vær opmærksom på at refunderingen sker til den konto, hvor din sidste overførsel er trukket fra. Der kan gå op til 2-3 hverdage, før at pengene er tilbage på din konto.

Var denne artikel en hjælp?

Har du stadig spørgsmål?
Vores kundeservice team er klar til at hjælpe dig.
contact-image