Har du selv bestilt en ny brik gennem E-vaskeri eller vasketid.dk, og er den ikke kommet frem, så kan der være to årsager hertil.
Bestillingen er ikke gået igennem
Så snart at du har bestilt en ny brik, og bestillingen er gået igennem til os, modtager du en kvittering på din bestilling.
På E-vaskeri kan du også gå under menuen “Mere” og videre ind i “Transaktioner”. Her kan du se, om brikken er bestilt, og hvad status er på bestillingen. Står der “Brik er produceret”, så er brikken afsendt fra Nortec.
Nedenunder kan du se hvilke oplysninger du har skrevet ind på bestillingen, og opdager du en fejl her, så kan du bestille en ny.
Kan du ikke se bestillingen her, så er den desværre ikke gået igennem. Prøv derfor gerne igen, og hvis det ikke lykkedes, er du velkommen til at kontakte os.
Dit navn og adresse står ikke på postkassen
Vi får mange brikbestillinger retur, fordi navn og adresse på bestillingen ikke passer med det navn der står på postkassen.
Hvis du lige er flyttet ind i din lejlighed, og ikke har nået at få skiftet navnet på postkassen, så er det med stor sandsynlighed årsagen til at brikken bliver returneret til os.
Hvis du sørger for at få det ændret, og bestiller en brik igen, så burde Postnord ikke have problemer med at aflevere det næste brev.