I Nortec Go, under menuen "Mig", finder du din personlige wallet. 

I denne vejledning lærer du, hvordan du opretter og navigerer i din personlige Nortec Go Wallet. Under Mig-navigationen kan du se alle de Wallets, du har adgang til. Din personlige wallet er den første, du ser, og den hedder Personlig.

Tilføj en betalingsmetode

  1. Gå til sektionen "Mig" i navigationsmenuen, og klik på Personlig.
  2. Klik på Tilføj en betalingsmetode.
  3. Indtast oplysninger om din betalingsmulighed, og klik på Tilføj kort.

Tank op din Nortec Go Wallet

  1. Gå til "Mig" i navigationsmenuen, og klik på Personlig.
  2. Klik på Tank op
  3. For en engangsindbetaling, vælg Indbetal nu
    • Indtast det beløb, du ønsker at genopfylde
    • Vælg betalingsmetode
    • Klik på Indbetal nu
  4. For automatisk genopfyldning, vælg Automatisk Optankning
    • Vælg et beløb, der skal genopfyldes automatisk
    • Vælg en betalingsmetode - Wallet fra kortet, hver gang wallet-saldoen går under 0.

Slå Aktivér automatisk optankning til

Hæv penge fra Nortec Go Wallet

  1. Gå til "Mig" i navigationsmenuen, og klik på Personlig.
  2. Klik på Udbetal
  3. For en engangsudbetaling, klik på Udbetal nu
    • Udfyld de nødvendige personlige oplysninger (e-mail, telefonnummer, IBAN)
    • Vælg et beløb, der skal hæves
    • Klik på Hæv til bankkonto
  4. For automatiske udbetalinger, vælg Auto- udbetaling
    • Slå Aktivér automatisk udbetaling til
    • Vælg, om du vil efterlade penge i din Wallet
    • Udfyld de nødvendige personlige oplysninger (e-mail, telefonnummer, IBAN)

Visning af transaktionshistorik

  1. Gå til "Mig" i navigationsmenuen, og klik på Personlig.
  2. Rul ned til Transaktioner
  3. Vælg en transaktion for at se kvitteringen
  4. Del kvitteringen via PDF, mail eller deling af et link

Tilføj RFID (NFC) ladebrik

  1. Vælg "Mig" under navigationsmenuen.
  2. Klik på Personlig Wallet for at få adgang til dine wallet-indstillinger.
  3. Rul ned til Ladebrikker (RFID)
  4. Klik på knappen Ladebrik
  5. Klik på Læs NFC-nøgle
  6. Scan ladebrikken med din telefon
  7. Giv ladebrikken et navn
  8. Klik på Par ladebrik

En RFID (NFC) ladebrik kan bestilles via Nortecs kundeservice ved at skrive på info@nortec.dk eller ringe på tlf. 76437006.

Bloker eller slet en ladebrik

Hvis du har mistet en ladebrik, og du vil forhindre andre i at bruge den, har du mulighed for at blokere den fra Nortec Go.

  1. Åbn din Personlige Wallet
  2. Find og åbn ladebrikken
  3. Vælg, om du vil blokere og/eller slette den

Var denne artikel en hjælp?

Har du stadig spørgsmål?
Vores kundeservice team er klar til at hjælpe dig.
contact-image