I Nortec Go, under menuen "Mig", finder du din personlige wallet.
I denne vejledning lærer du, hvordan du opretter og navigerer i din personlige Nortec Go Wallet. Under Mig-navigationen kan du se alle de Wallets, du har adgang til. Din personlige wallet er den første, du ser, og den hedder Personlig.
Tilføj en betalingsmetode
- Gå til sektionen "Mig" i navigationsmenuen, og klik på Personlig.
- Klik på Tilføj en betalingsmetode.
- Indtast oplysninger om din betalingsmulighed, og klik på Tilføj kort.
Tank op din Nortec Go Wallet
- Gå til "Mig" i navigationsmenuen, og klik på Personlig.
- Klik på Tank op
- For en engangsindbetaling, vælg Indbetal nu
- Indtast det beløb, du ønsker at genopfylde
- Vælg betalingsmetode
- Klik på Indbetal nu
- For automatisk genopfyldning, vælg Automatisk Optankning
- Vælg et beløb, der skal genopfyldes automatisk
- Vælg en betalingsmetode - Wallet fra kortet, hver gang wallet-saldoen går under 0.
Slå Aktivér automatisk optankning til
Hæv penge fra Nortec Go Wallet
- Gå til "Mig" i navigationsmenuen, og klik på Personlig.
- Klik på Udbetal
- For en engangsudbetaling, klik på Udbetal nu
- Udfyld de nødvendige personlige oplysninger (e-mail, telefonnummer, IBAN)
- Vælg et beløb, der skal hæves
- Klik på Hæv til bankkonto
- For automatiske udbetalinger, vælg Auto- udbetaling
- Slå Aktivér automatisk udbetaling til
- Vælg, om du vil efterlade penge i din Wallet
- Udfyld de nødvendige personlige oplysninger (e-mail, telefonnummer, IBAN)
Visning af transaktionshistorik
- Gå til "Mig" i navigationsmenuen, og klik på Personlig.
- Rul ned til Transaktioner
- Vælg en transaktion for at se kvitteringen
- Del kvitteringen via PDF, mail eller deling af et link
Tilføj RFID (NFC) ladebrik
- Vælg "Mig" under navigationsmenuen.
- Klik på Personlig Wallet for at få adgang til dine wallet-indstillinger.
- Rul ned til Ladebrikker (RFID)
- Klik på knappen Ladebrik
- Klik på Læs NFC-nøgle
- Scan ladebrikken med din telefon
- Giv ladebrikken et navn
- Klik på Par ladebrik
En RFID (NFC) ladebrik kan bestilles via Nortecs kundeservice ved at skrive på info@nortec.dk eller ringe på tlf. 76437006.
Bloker eller slet en ladebrik
Hvis du har mistet en ladebrik, og du vil forhindre andre i at bruge den, har du mulighed for at blokere den fra Nortec Go.
- Åbn din Personlige Wallet
- Find og åbn ladebrikken
- Vælg, om du vil blokere og/eller slette den