Hvis du mister din brik, anbefaler vi at du får den spærret hurtigst muligt.
Når du spærrer din brik, sikrer du dig mod at den kan blive brugt af andre, og at du ikke ender med at betale for forbrug der ikke er dit eget.

Du er velkommen til at kontakte kundeservice, som kan hjælpe dig med at spærre din brik.

Hvis du har en bruger på E-vaskeri, vil vi dog gerne guide dig til, hvordan du selv kan gøre det. Samtidig lærer du så også, hvordan du kan åbne for den igen, hvis du er så heldig at finde den en dag.

 

Spærring via E-vaskeri

Log ind på din bruger og tryk på menuen “Mere” i bunden til højre.
I menuen vælger du “Spær brik”. Din brik spærres med det samme, og kan derfra ikke bruges i vaskeriet. Skulle din brik blive scannet ind på betalingssystemet, vil der stå “Du har ingen adgang”.

Skulle du finde din brik igen, så er det samme procedure for at åbne den igen. Du skal stadig ind på “Spær brik”, men du kan nu åbne for brikken derinde i stedet for.

Var denne artikel en hjælp?

Har du stadig spørgsmål?
Vores kundeservice team er klar til at hjælpe dig.
contact-image