Bestilling af brik

Her finder du en guide til bestilling af en ny brik, hvis du allerede er bruger af et Nortec vaskeri. Guiden henvender sig til brugere af et kontant TotalCare vaskeri, hvor brugeren selv sørger for overførsel af penge til vaskekontoen og administration af brikker.

Er du ny bruger, skal du i stedet læse artiklen ”Oprettelse af bruger”, hvor vi også kommer ind på hvordan du bestiller en brik, samtidig med at du opretter en konto på E-vaskeri.

 

Bestilling

Åbn E-vaskeri appen og log ind på din konto.

Vælg menuen ”Mere” i menulinjen i bunden af appen.

Vælg ”Bestil en brik”

Udfyld bestillingsformularen og tjek at dine oplysninger stemmer overens med navn og adresse på din postkasse.

Vælg leveringsmetode. Du har mulighed for gratis levering, hvor forventet leveringstid er op til 7-8 arbejdsdage eller du kan vælge Express, hvor du betaler for hurtig levering, som er 2-3 hverdage.

Vælg om du ønsker at overføre beløb til vaskekontoen. Hvis du i forvejen har en saldo på din konto og du ikke har behov for at overføre flere penge, så kan du vælge beløbet 0,00 DKK.

Du vil nu modtage en kvittering på din skærm, som viser at din bestilling er gennemført og hvilken adresse din brik bliver leveret til, samt beløb i alt.

Herefter modtager vi din bestilling hos Nortec, hvorfra vi afsender et brev med brikken.

Vær opmærksom på at dit navn og adresse skal stå på din postkasse – hvis ikke, så afleverer Postnord ikke brevet, og brikken kommer retur til Nortec.

 

Modtag din brik

Hvis ikke din brik er aktiv når du modtager den, skal du aktivere den første gang du scanner den i vaskeriet.

Aktiveringskoden finder du i appen e-vaskeri på “Hjem” siden. Tryk på knappen “Vis aktiveringskode” og indtast den på betalingsskærmen i dit vaskeri.

 

Bruger af kredit vaskeri

Hvis dit vaskeforbrug bliver opkrævet via huslejen og du har mistet din brik og skal bruge en ny, så gør følgende.

Da din brik er aktiv på dit lejemålsnummer skal du kontakte din administration eller varmemesteren på din ejendom for at få udleveret en ny brik.

Hvorfor skal du det?

Da administrationen eller viceværten kender dit lejemålsnummer, som er det nummer din brik er kodet med, er det meget vigtigt at bestilling af en ny brik går igennem dem. Ofte har administrator eller varmemesteren brikker, som du hurtigt kan få udleveret.

Var denne artikel en hjælp?

Har du stadig spørgsmål?
Vores kundeservice team er klar til at hjælpe dig.
contact-image